prečítajte si

VIZITKA,KTORÁ REPREZENTUJE

Reprezentatívna vizitka je dôležitá pre biznis. Totižto vizitky už dlhú dobu predstavujú viac ako len odovzdanie kontaktu na kartičke. A firmy si na nich dávajú čoraz viac záležať. Stále majú vo všeobecnosti ten rovnaký tvar, rovnaké rozmery. No nesú oveľa väčšie posolstvo.

vizitka

Modelová, a nie až tak nereálna situácia z grafického štúdia:

Šéf: „Máme zákazku pre toho nového klienta – chce nový návrh vizitiek.“

Nový grafik: „Okej, to mám za 10 minút.“

Mýlil sa. Nové vizitky nakoniec robil 4 hodiny.

Totiž to, ak vizitka nebude lákavá pre oko klienta, skončí v smetnom koši.

A pritom nejde až tak o to, čo je na nej napísané. Samozrejme, meno, funkcia, telefónne číslo, e-mail, adresa. To všetko sú podstatné informácie a na vizitke by nemali chýbať. No jej dizajn prezradí ešte viac. Odhalí brand spoločnosti, ktorý celkovo vypovedá o ideológii firmy. Kto si dá záležať na vizitke, dáva si asi záležať na všetkom. Myslí na detaily. Kto si na vizitku umiestni QR kód, cez ktorý si môže klient uložiť kontakt priamo do svojho smartfónu, očividne kráča s dobou a sleduje, čo je moderné. Zároveň je praktický a šetrí čas.

VIZITKA MODERNEJ DOBY

Vizitka sa už netlačí len na obyčajný tvrdší (350 g) papier. Môžete ju vytlačiť na rôzne typy papiera či dokonca materiály. A tie môžu mať rôznu farbu či rôznu štruktúru. V dnešnej dobe digitálnej kreativity môže mať vizitka aj inú, netradičnú podobu. A to potenciálneho klienta naozaj zaujme. Preto je dobré sa pri jej výrobe obrátiť ne niekoho, kto Vám poradí čo je teraz “IN” a aký typ vizitky, by najlepšie prezentoval práve Vašu spoločnosť.

Ešte stále si hovoríte: „Veď je to len vizitka“? Dodajte jej šmrnc a vystúpte z davu! Nápadité, hravé, neobyčajné vizitky si sami pýtajú, aby sa o nich ďalej hovorilo. Kreatívna idea je základ. Taká, ktorá presne vystihne vaše podnikanie, filozofiu, ideológiu. A s tým vám pomôže aj Verteco/www.verteco.cz, ktoré sa nebojí popustiť uzdu fantázii.

Zaujala Vás naša práca?

Napíšte nám