prečítajte si

GUERILLA MARKETING.

GUERILLA MARKETING, tento typ Marketingu je skutočne efektívny a šetrí mnoho peňazí tým, že spraví veľký samovoľný výtlak. Pôvod slova je v španielčine a znamená niečo ako partizánska vojna. V nej ste pomocou pár jednotiek vojakov vedeli robiť sabotážne akcie a spôsobiť nepomerné straty nepriateľovi. Ale má to háčik…

Guerilla marketing

  1. chce to nejaké peniaze – za nula eur sa samozrejme spraví nulový efekt
  2. neviete, či to bude úspešná kampaň – vy totiž chcete dosiahnuť virál, teda najlepšie pozornosť ľudí z ich svojvôle – že sa s vaším výtvorom odfotia zato, že je to cool alebo trendy a pošlú to svojím známym a tí ich známym. Vy by ste v tomto momente vyhrali, pretože sa šíri váš produkt bez toho, že investujete do reklamy. Prekvapivých momentov je už v tejto dobe ale veľa a spraviť ozaj kampaň, čo zafunguje, si vyžaduje ísť na hranu. Ísť na hranu predstavuje riziko, že to prestrelíte. Ak požadujete Guerillu, musíte akceptovať riziko, že u ľudí sa dosiahnu negatívne emócie. Prípadne bude publikum rozdelené na ÚSPECH / ODPOR. Ľudia sme rôzni a Guerilla ide na hranu, takže dokáže ľudí rozdeliť. Ak sa ale spraví dobre, je šanca získať veľa za pomerne málo. Nemusíte sa ale držať striktne len nejakej Guerilly, pretože marketing má veľa podôb, napríklad content marketing je to, čo práve spravilo naše štúdio – napísali sme obsah, ktorý vás zaujíma, dali do pútavej eknihy a vy ste sa skrz tento obsah dozvedeli o tom, že Verteco je kreatívne štúdio, ktoré vytvára pekné eshopy 🙂

Ak chcete vedieť niečo viac o GUERILLA MARKETING alebo vás zaujíma čokoľvek ohľadom dizajnu, reklamných predmetov či tvorby stránok neváhajte a navštívte www.verteco.sk/ www.verteco.cz

Zaujala Vás naša práca?

Napíšte nám